Del moviment a la creació
Laboratori de creació i investigació escènica a través del moviment dirigit a tota mena d’intèrprets escènicxs
El cos serà el nostre punt de partida.
Des de fa un temps, sento la necessitat d’aprofundir en les diferents portes que em permeten accedir al cos creatiu. És una recerca que m’apassiona i que sento que no s’acaba mai, i que obre infinites possibilitats en la creació escènica.
En aquest laboratori proposo un viatge individual i col·lectiu a través del joc i la investigació. Abordarem la creació de manera holística, confiant en la nostra intuïció, en el nostre instint, en el plaer de crear, en el poder del grup, en el moment present i en la màgia.
De quina manera es comunica el teu cos?
Des d’on neix el teu moviment?
Buscarem aquests motors i els potenciarem.
Abordarem la relació entre el teu cos i l’espai, entre el teu cos i els altres cossos, entre el teu cos i allò que vols explicar i el misteri.
Treballarem el moviment amb sensibilitat i sensorialitat, integrant cos i emoció. Proposo un laboratori d’autoexpressió per entendre que la dansa també és conèixer com et mous quan t’alliberes de l’exigència de ballar d’una manera específica.

Ballarina, coreògrafa i directora.
Formada en diferents llenguatges de la dansa a Barcelona i a diverses ciutats del món, la seva formació és eclèctica, viva i en constant transformació.
Apassionada pel moviment i la creació, ha desenvolupat un llenguatge propi, passional, curós i poètic. El seu treball està profundament vinculat a la música i a la fusió de llenguatges escènics. Ha trobat tant en les arts escèniques com en l’audiovisual un canal per explicar històries a través del moviment.
En l’àmbit audiovisual, ha dirigit videoclips com Nana para mí, Cerebralmente, Mujer Frontera o Niña de Clara Peya. També ha estat responsable de la coreografia de l’espot de La Marató de TV3 per a la Salut Sexual 2023, així com del videoclip Qualsevol nit pot sortir el sol de 3Cat.
El 2011 va fundar la companyia Les Impuxibles amb la seva germana Clara Peya, pianista i compositora. Els darrers espectacles de la companyia són Suite Toc nº 6, Fam, Harakiri i CARAMEL, actualment en gira.
En teatre musical, ha estat responsable de la direcció coreogràfica d’El despertar de la primavera, i també de la creació i direcció coreogràfica de Maremar i L’alegria que passa de Dagoll Dagom. A més a més, ha estat la directora coreogràfica de La Gran Nit de Dagoll Dagom al Teatre Grec i de La Torre dels somnis al Gran Teatre del Liceu.
L’admissió es farà segons valoració del currículum.
Els cursos tenen places limitades. La reserva de plaça es farà un cop formalitzat l’import del curs.
Les dates indicades per a cada curs o seminari podran experimentar de manera excepcional alguna variació, que serà notificada convenientment.
Perquè el curs es pugui fer, caldrà que aquest tingui un mínim d’alumnes inscrits. En cas contrari, quedarà anul·lat i l’alumne tindrà l’opció d’apuntar-se en un altre curs (sempre que en aquest hi hagi places lliures) o bé la devolució de l’import pagat (100%). En el cas que l’alumne es doni de baixa, se li retornarà el 75% de la matrícula, sempre que ho comuniqui, com a mínim, 10 dies abans de l’inici del curs.