Pagament únic -10% de descompte: 918 €
Curs eminentment pràctic amb l’objectiu d’acabar escrivint una peça teatral. La idea és travessar les etapes més importants de la creació d’una obra.
Començarem definint quin és el nostre motor per escriure, què ens agrada i quina és la millor manera d’explicar el nostre univers personal.
Estudiarem i analitzarem diferents exemples d’obres i dramatúrgies per extreure’n idees per al nostre projecte.
Eixamplarem els nostres referents, compartirem com ens documentem i de quines fonts ens podem inspirar (tant teatrals com d’altres disciplines).
Treballarem la construcció del personatge, què és una escena, el gènere, el temps, l’espai, el diàleg i quina estructura ens convé més per allò que volem escriure.
Escriurem i aprendrem la importància de la reescriptura. També aixecarem escenes per veure com són en acció i treure’n aprenentatges.
Dramaturg i director d’escena.
El gener del 2025 dirigeix al Maldà Quan la vaig conèixer de Jonathan Tollins.
L’estiu del 2023 coescriu amb Daniela Feixas i dirigeix el musical Un amor particular al Teatre Condal, dins del Festival Grec. L’octubre del 2024 n’estrena la versió castellana al Teatro La Latina de Madrid.
El 2020 guanya el premi Quim Masó pel projecte El nedador del mar secret, amb la Companyia La Danesa -de la qual és membre fundador-. Estrenat a Temporada Alta i al Teatre Nacional de Catalunya, en signa l’adaptació i la direcció d’escena.
El 2018 s’encarrega de l’adaptació de la novel·la de José Saramago Assaig sobre la lucidesa, de la companyia La Danesa (Teatre Lliure-Grec 2018 i Teatre Akadèmia, 2019). Posterior gira per Catalunya i Espanya la temporada 2020/21).
El 2018 escriu, amb Marc Angelet, MILI KK, estrenada a la Sala Planeta dins del Festival Temporada Alta (espectacle nominat a un Premi Butaca).
Amb La Danesa també ha escrit i dirigit Un disgust danès (Nau Ivanow i Tantarantana, 2011) i La distància entre el llamp i el tro (Teatre Tantarantana, 2016), i ha fet les dramatúrgies comunitàries Sin título (Arnau Itinerant, 2018) i Bailando con lobos, aquesta co-dirigida amb Pere Faura i Elena Fortuny (Mercat de les Flors, 2022).
És autor i director del musical de petit format Vintage (VersusTeatre, 2015) i coautor a DesigJam, dirigit per Neil Labute (La Seca, 2013). També ha coescrit, amb Daniela Feixas, No pujaràs a l’àtic (Àtic22 Tantarantana, 2013).
És llicenciat en Art Dramàtic per l’Institut del Teatre. Ha treballat com a actor i guionista a TV3, Catalunya Ràdio i RAC1 i és professor d’interpretació, història del teatre i literatura dramàtica a Aules. Cursa el postgrau en Cultura de la pau i drets humans a la UAB i ha estat defensor dels drets humans a Colòmbia durant 5 anys.
L’admissió es farà segons valoració del currículum.
Els cursos tenen places limitades. La reserva de plaça es farà un cop formalitzat l’import del curs.
Les dates indicades per a cada curs o seminari podran experimentar de manera excepcional alguna variació, que serà notificada convenientment.
Perquè el curs es pugui fer, caldrà que aquest tingui un mínim d’alumnes inscrits. En cas contrari, quedarà anul·lat i l’alumne tindrà l’opció d’apuntar-se en un altre curs (sempre que en aquest hi hagi places lliures) o bé la devolució de l’import pagat (100%). En el cas que l’alumne es doni de baixa, se li retornarà el 75% de la matrícula, sempre que ho comuniqui, com a mínim, 10 dies abans de l’inici del curs.