Teatre per a noies i nois de 13 a 16 anys
L’objectiu d’aquest taller és crear juntes una obra teatral per mostrar-la davant del públic. Per fer-ho, primer de tot, aprendrem a saber-nos moure i parlar a l’escenari, a habitar-lo i a entendre què ens demana. Paral·lelament, farem exercicis d’escriptura i de creació per conèixer-nos com a grup i saber què ens interessa, i aprendrem diferents maneres d’abordar la creació d’una obra teatral. Finalment, posarem en dansa tots aquests coneixements per començar a crear el que serà la nostra peça, a partir de materials propis.
Aquesta taller forma part del projecte Fabulamundi. Playwriting Europe.

S’ha format en direcció escènica i dramatúrgia a l’Institut del Teatre i a l’Obrador de Dramatúrgia de la Sala Beckett i en interpretació al Col·legi de Teatre de Barcelona.
Ha escrit i dirigit els espectacles de creació pròpia Com destruir una casa (Festival Temporada Alta/Sala La Planeta); Articulado ligero (Teatre Tantarantana); Bruels, espectacle guanyador del Premi Adrià Gual (Teatre Lliure/Festival Grec) i Granotes (La Pedrera/Festival TNT/Sala Beckett). També ha dirigit espectacles per encàrrec de companyies com Unter den Linden, La Llarga o AgitArt.
És professor d’escriptura dramàtica i direcció escènica al grau EAS d’Eòlia i d’interpretació al CFGS del Col·legi de Teatre. Ha impartit classes per a tots els nivells i edats en diferents escoles com Lazzigags o Platea.
Els cursos tenen places limitades.
La reserva de plaça es farà un cop formalitzat l’import del curs.
Les dates indicades per a cada curs o seminari podran experimentar de manera excepcional alguna variació, que serà notificada convenientment.
Perquè el curs es pugui fer, caldrà que aquest tingui un mínim d’alumnes inscrits. En cas contrari, quedarà anul·lat i l’alumne tindrà l’opció d’apuntar-se en un altre curs (sempre que en aquest hi hagi places lliures) o bé la devolució de l’import pagat (100%).