Anna Breckon i Nat Randall

Anna Breckon i Nat Randall són dues artistes interdisciplinàries que treballen en la intersecció del teatre, el cinema i la performance. Les seves obres fins a la data inclouen Set Piece, The Second Woman, Rear View, Piece of Work, 3 Scenes i On Record. The Second Woman, aclamada per la crítica, ha estat presentada arreu del món i es podrà veure al Holland Festival i al Festival Grec de Barcelona el juny i juliol del 2024.

Nat Randall ha presentat la seva obra en institucions, centres d’art i festivals de renom nacionals i internacionals. L’any 2019 Randall, Breckon i Performing Lines van ser nominats al premi Helpmann al millor muntatge d’una obra per The Second Woman. Randall és membre fundadora del col·lectiu artístic Hissy Fit i del col·lectiu de performance Team MESS. Gràcies a aquestes col·laboracions ha pogut presentar les seves peces per tot Austràlia. Randall va estudiar a la Universitat de Wollongong, on va desenvolupar un ampli ventall de pràctiques performatives, incloent obres de creació col·lectiva, site-specific i participatives. Actualment, Randall forma part de la direcció artística del PACT Centre for Emerging and Experimental Artists.

Anna Breckon és una artista independent, estudiosa del cinema i crítica. Anna ha dirigit i escrit diversos projectes presentats al Museum of Contemporary Art, Performance Space, Dark Mofo, Perth Festival, Adelaide Festival, Rising Festival, Sydney Festival, Brooklyn Academy of Music, Weiwuying: National Kaohsiung Center for the Arts, The Australian Centre for Contemporary Art, LIFT Festival i The Young Vic. Anna és doctora en Teoria del Cinema Queer i Feminista per la Universitat de Sydney. La seva tesi examina formes queer de felicitat en una sèrie de pel·lícules d’art i assaig contemporànies. Anna ha publicat sobre John Waters (2013) i Todd Solondz (2018) a Screen (Oxford University Press) i sobre l’actuació d’Elizabeth Berkely a Showgirls (2024, Indiana University Press).