Carla Torres

Barcelona, 1977

Actriu, autora i directora, ha rebut classes, entre d’altres, de Javier Daulte, Gabriela Izcovich, Victoria Szpunberg, Rafael Spregelburd , Carles Batlle, Xavier Albertí , Silvina Sabaté, Tomeu Vergés, Claudio Tolcachir, Glòria Balañà, Pau Miró, Jordi Galceran, Andrés Lima, Alfredo Sanzol i Roland Schimmelpfennig.

Com actriu ha participat en els espectacles Saldría a pasear todas las noches, (Sala Muntaner, 1998); Mag Lari i Secundina, (1998-2001); La voz humana (2002); Caballito del diablo (2003); En conserva (2007); The little Jesus, (Teatre Lliure, 2009); Puputtytö (Sala Beckett, 2010); Flors (Sala Beckett, 2010); Gàbies (Sala Atrium, 2012); Títol per determinar-Pentateatre Atòmic volum 3 (Teatre Aquitània, 2013), i El tiempo inmóvil (Kubic Fabric, Madrid, 2013-La seca, Barcelona, 2014.)

Com autora ha escrit diversos textos, entre els quals destaquen Sota zero (2007); Flors (2009, coautora amb Alícia Gorina i Patrícia Mendoza); Gàbies (2009); L’efecte perfecte (2011); La Memòria Feliç (2013, coautora amb Anna Llauradó), i I… el musical (2013, coautora amb Anna Llauradó).

Com a directora i ajudant de direcció ha treballat en L’efecte perfecte (Volksbühne, Berlín, 2014- Sala Beckett, 2015); La gent molesta de Carles Mallol (ajudant de direcció, TGB, 2014); Sota zero (codirecció amb Carles Mallol, Sala Atrium, 2015); Una Paret Blau-Cel d’Eugènia Manzanares (2015), i Mata el teu alumne de Carles Mallol (ajudant de direcció, Sala Flyhard, 2015.)

El 2014 funda la seva pròpia companyia de teatre, La Peleona, on fa tasques d’autoria, direcció i interpretació.

D’aquesta autora, a la Sala Beckett s’hi ha pogut veure veure L’efecte perfecte (2015).