Centaure Produccions
Centaure Produccions parteix de la voluntat de posar la creació escènica contemporània al servei d’algunes preguntes incòmodes i fèrtils sobre la funció de la cultura en la societat actual, així com sobre quina ha de ser la funció de la tradició o els traspassos generacionals, i sobre la possibilitat del teatre d’esdevenir un territori de resistència a partir del qüestionament crític de les formes preconcebudes.
Si bé els seus projectes no compten sempre amb el mateix equip artístic d’una manera estable, sí que treballen generalment amb un nucli de persones habituals, entre els quals Albert Arribas, Sílvia Delagneau, Lucas Ariel Vallejos, Maria G. Rovelló, Antònia Jaume o Màrcia Cisteró, entre d’altres.
Entre els seus espectacles es poden destacar: els projectes de la pentalogia sobre Santiago Rusiñol Illud Mysticum #SR i Orationibus #SR; Lear. La caça de l’home d’Albert Balasch; Licaó. Apologia del desig de Dimitris Dimitriadis; F.R.A.U. d’Albert Arribas, a partir de l’obra d’Albert Balasch (Premi Quim Masó, 2015); Vespres de la Beata Verge d’Antonio Tarantino; Vergonya eterna d’Albert Arribas i Ferran Dordal; Selecció d’Albert Arribas; Sala de miralls, sobre els últims dietaris de Feliu Formosa; Moro com a país de Dimitris Dimitriadis; i El cant de la Gorgona d’Albert Arribas.
Centaure Produccions, com a companyia resident de la Sala Beckett, crea i estrena El Jardí de Lluïsa Cunillé.